donderdag 2 juni 2011

Let's celebrate

Bij Dutch Card Lovers is het feest. Je kunt er alles over lezen op hun blog. De uitdaging dit keer bestaat uit een raster waarbij horizontaal, verticaal en diagonaal drie elementen gekozen kunnen worden, die je dan kunt gebruiken op de kaart. Ik heb gekozen voor "lace/ribbon, flower en pins". Voor het maken van de kaart heb ik mijn prijs van Creascrap gebruikt want ik heb vorige week de challenge gewonnen!!!


En nu berg ik mijn hobbyspullen "helaas" eventjes op want wij gaan een weekje naar Schotland. En daar moet ik nog een heleboel voor inpakken.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige kaart geworden Colinda, leuk dat je gelijk het pakketje gebruikt hebt!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen dat je gelijk met je gewonnen spulletjes aan de slag gegaan bent!
    Ook dit kaartje dat je gemaakt hebt is weer prachtig.
    Bedankt weer voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige kaart geworden , zo zien we meteen je gewonnen spulletjes

    bedankt voor je deelname aan DCL
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gelijk met de gewonnen spulletjes aan de slag leuk kaartje hoor. bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen