dinsdag 24 mei 2011

Dutch Card Lovers #92

Met de challenge van Dutch Card Lovers heb ik dit keer wel een beetje geworsteld maar dat komt met name door het papier, denk ik. Maar uiteindelijk ben ik hier toch wel tevreden mee.

Dit is de schets:




En dit heb ik ervan gemaakt:


En dit is een foto van het uitzicht van mijn hobbykamer en waarom laat ik dit zien. In de boom rechts zit een spechtennest (ik woon in Barendrecht dus praktisch Rotterdam, stedelijk gebied!!) Pa en Ma specht vliegen heel de dag heen en weer met lekkere wormen om de kleintjes te voeren en vliegen dan vlak langs mijn raam en dat vind ik zo leuk om te zien, ik zou bijna vergeten te scrappen.



Op deze foto heb ik ook geprobeerd de specht vast te leggen maar dat is helaas niet gelukt.

Bedankt voor het kijken en de leuke berichtjes en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met gave stempeltjes. Leuk dat het ene met make a wish lager geplaatst is. Ik vind 'm super!
    Bedankt dat je weer meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk en mooi geworden

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is anders heel erg mooi geworden hoor. leuk dat je weer hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Colinda, hij is perfect in balans.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen