woensdag 22 juni 2011

Dutch Dare sketch #40

Op het moment ben ik bezig met een album van ons bezoek aan Ponypark Slagharen in de meivakantie en omdat ik altijd teveel foto's laat afdrukken, blijven er altijd wel een paar over. Twee daarvan heb ik gebruikt voor Dutch Dare schets #40.

Als je het blog van Petra bezoekt dan zie de inzendingen van de vorige schetschallenge allemaal bij elkaar. Dat vind ik altijd zo leuk om te zien en je krijgt er ook zoveel inspiratie van.
Dit is wat ik van deze uitdaging heb gemaakt:


Ik heb hierbij ook gelijk mijn nieuwe Sew Easy rollers gebruikt. Alleen volgende keer zal ik dat niet meer zo snel door een foto heen doen!!

Bedankt voor het kijken en ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Groetjes Colinda

5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke layout!! en wat zijn je sew easy randjes gaaf geworden!!!
    Bedankt voor het meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk en een echte "mannen"layout door de kleuren. Ik heb net zelf ook een sew easy besteld dus het is extra leuk om daarvoor inspiratie op te doen! Weer bedankt voor het meedoen Colinda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke LO ! Heb pas vorige week voor het eerst de sew easy gezien leuke gadget !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie border is dat geworden met de sew easy! Prachtige layout, bedankt voor het meespelen!

    BeantwoordenVerwijderen