zondag 19 juni 2011

Wel iets gedaan

Sinds we terug zijn van een geweldige vakantie in Schotland heb ik nog niet echt de rust gevonden om te scrappen en om aan de diverse challenges mee te doen maar ik heb wel wat gedaan.
Voor we op vakantie gaan, maak ik een leeg album die ik dan in de vakantie vul met kaarten, folders, entreebewijzen etc. Hier beschrijf ik dan ook wat we allemaal meemaken zodat ik later met het maken van het vakantiealbum een goed naslagwerk heb. Hieronder zie het traveljournal wat ik heb gemaakt van onze vakantie naar Schotland.



Ook heb ik nog wat voor mijn vader in elkaar geknutseld vanwege vaderdag. Samen met de jongens zijn ze een dagje naar de Apenheul geweest en daar heb ik een klein boekje van gemaakt.




Dat is het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten