woensdag 29 juni 2011

Dutch Dare #79 foto inspiratie

Dit keer heb ik me een keer gewaagd aan de "andere" Dutch Dare, dus niet de schets. Ik heb naar aanleiding van deze advertentie een LO gemaakt.



Deze "broertjesfoto" had heel wat voeten in de aarde want de fotografe was alle broers/zussenfoto's van groep 5 kwijt. Gelukkig konden we bij haar in de studio een nieuwe laten maken. Wij waren daar tegelijk  met "twee zusjes" en bij het mailen van de foto's, ja, je raadt het al kregen we de verkeerde toegemaild. Uiteindelijk is alles goedgekomen en het eindresultaat deze toch wel erg leuke foto (al zeg ik het zelf). Ik heb voor deze LO niet de originele foto genomen maar een foto van de foto omdat ik de "echte" foto in een album wil doen samen met de andere broertjesfoto's van de lagere school.


Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een onwijs leuke layout en foto!!!!
    Heel erg bedankt voor het meedoen!!!
    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de foto midden in het hart hebt geplaatst. De titel en de witte vlinders vind ik ook prachtig. Je hebt er weer een mooie creatie van gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, wat een mooi verhaal erachter :)
    Wat een lieve vlindertjes en mooie layout! Thanks voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen