vrijdag 24 juni 2011

Een kaart en een Layout

Ieder jaar help ik mee bij de sportdag op school, het ene jaar bij Lars en het andere jaar bij Jalmar. Dit jaar begeleidde ik een groepje van de bovenbouw, bij Lars. Ik heb daarom maar een paar foto's van Jalmar kunnen nemen toen zijn groepje een sportonderdeel bij ons in de buurt had. Naar aanleiding van de juni schets van Pien's Atelier heb ik daarover de volgende layout gemaakt.


Ook heb ik challenge #17 van Challenges for you gemaakt en nu ik dit aan het bloggen ben zie ik een oproep staan voor Wilma die in het ziekenhuis ligt. Ik ga daar zeker aan mee werken, jullie ook?
Hier is de uitwerking van de challenge.



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

7 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi hoor zowel je kaartje als ook je layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout en een prachtige kaart! Super dat je meedoet met een kaartje voor WIlma! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie uitwerkingen! En erg leuk dat je ook nog een kaart voor Wilma gaat maken!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt hele mooie kleuren....ook je layout vind ik schitterend
    Liefs marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide zijn ze weer super!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie LO en dito kaartje! Lekker frisse kleuren en die bling-bloemetjesrand vind ik erg leuk erbij!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen