donderdag 30 juni 2011

Dutch Card Lovers #96

Op het challenge blog van Dutch Card Lovers dit keer een hele mooie schets van Angèle.



En dit heb ik ervan gemaakt, ik vind het alleen jammer dat ik de lijnen niet op dezelfde afstand heb gehouden maar ik vind het toch wel een mooi kaartje geworden. De hartjes is een stans van MFT.


Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier begint vandaag de grote vakantie. De jongens hebben hun laatste schooldag. Voor de juffen heb ik het volgende gemaakt. Een koker met daarin allerlei dingetjes om te ontspannen: douchefris, een maskertje, een bruisbal etc. En dat dan een beetje leuk verpakt, bovenop zit een spons. Ik hoop dat ze er blij mee zijn.



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

9 opmerkingen:

  1. Het achtergrond-papier doet hier zijn werk! Eenvoudig een heel mooi kaartje! En de prachtige kokers zullen zeer zeker ook gewaardeerd worden.

    Bedankt dat je weer meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor je kaartje! 't Is wel een beetje donker. Maar de eenvoud doet 't h'm!
    De kokertjes zijn ook heel erg leuk!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een nieuwe foto geplaatst misschien dat hij nu wat minder donker overkomt. Het papier is zacht grijs met roze letters linksonder.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in al zijn eenvoud, deze kaart! Ik hou daar wel van!
    De cadeautjes voor de juffen zullen ook vast in de smaak vallen!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kokers heb je gemaakt en je kaartje is ook heel erg mooi geworden hoor. Bedankt dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart heb je gemaakt. Ik vind het leuk om te zien hoeveel verschillende soorten kaarten eruit kunnen komen met 1 sketch

    Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super! Heel leuk ook met die kokers erbij. ;)
    Bedankt voor eht meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colinda,
    Dank je wel voor je reactie op mijn blog en dat je volger bent geworden!
    Ik zie MFT dies. Daar ben ik DOL op! Leuke kaart zeg en de kokertjes vind ik heeeeelemaal top! Daar doe je de juffen een groot plezier mee.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en kokers
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen