donderdag 23 juni 2011

Dutch Card Lovers #95

Gelukkig heb ik deze week tijd gevonden om de schets van Dutch Card Lovers te maken. De voorbeelden van het DT waren dan ook weer erg inspirerend. Voor deze kaart heb ik weer mijn gewonnen papiertjes gebruikt. Het is een beetje moeilijk te zien maar het dessin van het achtergrond papier is een beetje fluweelachtig, heel mooi.

Dit is de schets:

En dit heb ik ervan gemaakt:


Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer!!

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al dat roze ( en wat zonneschijn!) Mooi kaartje; gave ponsrand ook. Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi gedaan. Ook die randborder vindt ik gaaf.:)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen