donderdag 31 maart 2011

2x Lovers

De challenge van Dutch Magnolia Lovers van deze week is "Anything goes" als het maar met een Magnolia stempel is. Op de website van Papers & Pictures stond het volgende cadeauboxje. In plaats van een notitieblokje heb ik er paaseitjes in gedaan als paascadeautje.




De challenge van Dutch Card Lovers is de volgende schets.





En hoewel ik in het begin dacht dat is een makkelijke heb ik er uiteindelijk toch nog wel moeite mee gehad. Maar ik ben wel tevreden met het resultaat.



Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

8 opmerkingen:

  1. Hoi Colinda , mooie creaties heb je gemaakt. Erg vrolijk. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk allebei. Ik vind de stempel zo snoezig en mooi ingekleurd! Het paasdoosje vind ik een topidee!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige creatie heb je gemaakt Colinda!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij DML
    veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creaties heb je gemaakt. De kaart is heerlijk zonnig met een vrolijke Tilda. Heel erg leuk.:)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Zowel de kaart als de verpakking.
    Bedankt dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou hij is goed gelukt hoor Colinda!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en verpakking ze zijn mooi

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekkere en leuke creatie heb je gemaakt!!
    Bedankt voor het meedoen bijDML !!

    Groetjes janet

    BeantwoordenVerwijderen