zondag 27 maart 2011

Challenges for you #4

Vandaag weer een leuke dag gehad. Samen met mijn oudste zoon ben ik in Leiden naar Naturalis geweest. Hij was daar al eens met opa en oma geweest maar wilde graag ook een keer met mij. Als een echte gids heeft hij alles laten zien en hij kan er ook heel veel van vertellen. En wat ook wel erg gezellig was, een donut en een kopje thee.

Maar goed, ik ben ook nog creatief geweest en heb me tot de volgende kaart laten inspireren door de schets van Challenges for you.


Deze kaart is naar aanleiding van de schets die iedere maand bij de cardkit van Simpel Scrappen zit. In dit geval ging het om de cardkit van januari. De schets dus ook.


Omdat ik "bij" ben met scrappen, het jaarboek van de 2010 is af, van de vakantie van 2010 heb ik een mooi album gemaakt, de voorjaarsvakantie is klaar en het jaarboek van 2011 hou ik vrij eenvoudig, heb ik wat oude foto's tevoorschijn gehaald om daarmee aan de slag te gaan en hier is alvast een voorlopig resultaat.




Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

9 opmerkingen:

  1. Erg leuk Colinda, al je kaarten, bedankt voor het meedoen,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allemaal super!!
    Groetjes,Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit, zowel je kaarten als je LO's!
    Leuk dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent lekker bezig geweest! Leuke kaarten en LO's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jij bent goed bezig geweest zeg leuk allemaal en je kaartjes zijn ook heel erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje voor CFY !!! Heel mooi met die vlinders. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Leuk dat je een label hebt gebruikt. En die vlindertjes zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk allemaal!! Leuke kaart ook voor CFY, bedankt weer voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allemaal super leuk!!! Zowel je kaartjes als de l.o.'s! Hmmm... moet ook echt nodig weer eens aan de scrap, ik loop jaren achter met m'n foto's!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen