donderdag 7 april 2011

Challenges for you #6

Bij Challenges for you hebben ze dit keer een advertentie uitgezocht om te inspireren en dat is bij mij snel gelukt. Omdat ik "bij" ben ik bezig met de foto's van Jalmar toen hij een baby was. Jaja, ik ben nu al bezig met zijn babyalbum, hij wordt zeven dit jaar hè. Ik ben tot de ontdekking gekomen dat ik echt enorm veel foto's van de jongens samen heb en een aantal daarvan heb ik gebruikt voor deze layout.

Dit is de advertentie die gebruikt is:



En dit is de layout die ik ermee heb gemaakt:
 
 

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.
(Sorry maar ik krijg het niet links uitgelijnd)

Groetjes Colinda


 
 

11 opmerkingen:

  1. Goh, jij bent ook al zo snel! Mooi gedaan, jouw uitwerking! En wat leuk dat je meedoet met CFY.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Colinda, lieve foto's,
    Dank je voor het meedoen,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dat is nog eens leuk, meegedaan aan de challenge, veel foto's verwerkt en een mooie LO! Perfect! Bedankt voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je 'm mooi gemaakt, en wat een leuke jongens heb je!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal leuk en lekker veel foto's gebruikt zo!
    En die "sprouts" zijn altijd zooooo leuk (en toepasselijk)! Bedankt dat je mee doet bij CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk om al die inspiratie vertaald te zien in zulke leuke layouts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super LO!!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuke layout !!!! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige foto's! Leuk dat je de inspi gedraaid hebt! En natuurlijk super dat je zo lekker veel foto's kunt verwerken (bij mij schiet het niet erg op!)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen