woensdag 30 maart 2011

Dutch Dare sketch #37

Al jarenlang volg ik het blog van Dutch Dares en nu heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een keer meegedaan. Hieronder staat mijn versie van sketch #37.


Bij het gebruiken van oude foto's kom ik ook weleens iets tegen waar ik me eigenlijk voor schaam zoals deze foto van Jalmar. Het is z'n eerste weekendje weg en ik maak alleen deze (hele) slechte foto van hem met mijn hand half voor de lens! 



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. ik vind ze supergaaf! bedankt voor het meedoen met de dutch dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke lo, titel en journaling! Ik hoop dat je vaker je stoute schoenen aan gaat trekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Colinda! Bedankt voor het meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ik vind die bovenste zooooo leuk met die titel!!
    Andere is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen