donderdag 17 maart 2011

Twee kaarten gemaakt

Op het moment heb ik een beetje weinig inspiratie en dat komt voornamelijk omdat ik geen foto's meer heb!!! Hoe is het mogelijk. Ik heb nog wel oude foto's dus ik denk dat ik daar nog maar eens tussen ga zoeken.

Ondanks de dip heb ik nog wel twee kaarten weten te maken. De eerste is voor Dutch Card Lovers, uitdaging nummer 84.

De tweede kaart is voor de challenge van Dutch Magnolia Lovers. Hierbij was de uitdaging:

Maak een kaart met de kleurencombinatie
bruin - roze - creme of wit 
én
gebruik de techniek van distressen (rafel randjes).
Gelukkig heb ik net de Cardkit van Simpel Scrappen binnengekregen en daar zat een paperpad van BoBunny (Gabrielle). Laten daar nu de kleuren bruin en roze bij zitten. Heel erg leuk papier.


Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes Colinda

10 opmerkingen:

  1. Mooie uitwerking van de schets Colinda!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een mooie kaart!
    Bedankt dat je meedoet met DCL, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje, Colinda. Super detail deze grote label. Leuk, dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige uitwerking van de sketch leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt vindt je uitwerking vand e sketch prachtig

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan, je 2e kaartje is leuk.:)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een erg mooi kaartje ! Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje !!
    gezellig dat je meedoet aan de challenge

    Groetjes Samira
    (DT-DML)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart. Bedankt voor het mee doen aan onze challenge op het DML blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes zeg. En omdat ik een echte magnolia liefhebber ben is de onderste wel mijn favoriet, haha. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij DML. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen