zondag 20 maart 2011

Heerlijk weekend

Het zonnetje, heerlijk, ik heb er heel het weekend van genoten. Vandaag lekker met z'n allen naar het strand geweest, maar in plaats van uitwaaien hebben we lekker veel vitamine D opgenomen. En daar waren we wel aan toe.

Zat ik in een vorig bericht nog te zeuren dat ik geen inspiratie had, gisteren zijn er zomaar 4 kaarten uit mijn handen gerold.

Met deze kaart heb ik me laten inspireren door de schets van Challenges for you van Scrapbook Nederland.

De volgende kaarten zijn naar aanleiding van de schets van Dutch Card Lovers. Het papier van Bo Bunny vind ik wel mooi maar ik merk dat ik er geen vrolijke verjaardagskaarten van kan maken. Het is meer geschikt voor vintage maar daar ben ik dan weer niet geschikt voor.




Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje heb je gemaakt voor CFY !! Een mooie papierserie is dat hè. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, leuk dat je hebt meegedaan met CFY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes, je had er zin in! En wat leuk dat je meedeed met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk geworden! Bedankt voor het meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Colinda, ik vind al je kaartjes mooi, leuk dat je meedoet,

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Colinda.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten heb je gemaakt Colinda

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pracht kaarten! Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen