zondag 15 mei 2011

2 layouts

De laatste schoolmaanden zijn altijd erg druk op de één of andere manier en daarbij is bijna de hele familie deze en komende maanden ook nog jarig. Daarom kan ik helaas minder scrappen dan ik graag zou willen maar ik heb toch nog wel wat kunnen doen.

Deze layout is naar aanleiding van de schets #38 op het blog van Dutch Dares en volgens mij ben ik nog net op tijd met inzenden en anders heb ik in ieder geval weer een leuke LO erbij.


De volgende is naar aanleiding van de mei schets van Piensatelier-weblog.


Zo en nu ga ik lekker heel de middag wat voor mezelf doen want de jongens zijn naar Feyenoord - NEC!! (en dan hoop ik wel dat Feyenoord wint, want anders is het einde zoek).

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schets lo Colinda! Leuk dat je hebt meegedaan. Ik vind jouw uitwerking door je materiaalkeuze heel vrolijk geworden, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! En ja: volgens mij was je ook nog op tijd ;-). Bedankt voor het meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je meedoet met de schets Colinda. En wat zijn je layouts leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen