zondag 22 mei 2011

Pioenrozen en LO's

Het is jammer dat er geen geurcomputers bestaan want deze bos is niet alleen heel erg mooi maar ruikt ook nog eens heerlijk, vooral de lichtroze bloemen. Ze komen uit eigen tuin dat maakt het extra leuk wat mij betreft.


Buiten het genieten van de tuin en het lekkere weer heb ik dit weekend ook nog twee LO's gemaakt. Hierbij heb ik me laten inspireren door de challenges van Dutch Dares en Challenges for you. Op hun blogs staan de schetsen en de voorbeelden gemaakt door de Design Teams.

Dit is de schets van Dutch Dare:


En dit is 'm van Challenges for you:



Alvast bedankt voor het kijken en voor de berichtjes want die vind ik altijd erg leuk om te lezen en tot de volgende keer!!

Groetjes Colinda

16 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke layouts heb je gemaakt!!! Ik vind die sterren op je "zomerdag" layout zo leuk gedaan!!
    Hartstikke bedankt voor het meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allebei!!!
    Ik vind die betrapt-LO heel grappig...zo hebben mijn dochter en een vriendje jaren geleden elkaar helemaal onder de zwitsal zonnebrandcrème gesmeerd...ze zagen er niet uit!! ;-))
    En die andere zo leuk, met de armen om elkaar heen...geweldig!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, je pioenrozen zijn prachtig.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO heb je gemaakt voor CFY! Leuk met het lijntjespapier als gedeeltelijke achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie LO's maar je CFY LO vind ik nog leuker dan de eerste! Leuk gedraaid en gaaf met die sterren en hoe je de titel hebt gemaakt.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super die pioenrozen.. erg mooi!!
    De lootjes zijn beide erg gaaf!!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout heb je gemaakt voor CFY !! Bedankt voor het meedoen ! Je pioenrozen zien er prachtig uit !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lootjes en je pioenrozen zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal leuk! Allebei! Fijn dat je hebt meegedaan en je oplossing om 3 foto's onder elkaar te gebruiken i.p.v. 1 vergroting vind ik erg creatief.
    En wat een prachtige bos pioenrozen. Zelf heb ik voor het eerst in 7 jaar 11 bloemen aan mijn struik (meestal maar 3) dus ik geniet er buiten van en koop voor binnen een bos in de bloemenzaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke LO's!! Bedankt weer voor je deelname aan CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke lootjes! Wat een lekker stel knullen op je lo voor cfy!
    En je pioenen.... prachtig!!!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk met die drie foto's onder elkaar! En de journaling met witte pen is te gek! Bedankt voor het meedoen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke layouts! Wat een geweldige foto's op de betrapt layout :) Bedankt voor het meedoen met de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dta je mee hebt gedaan met onze DD schets, een hele leuk uitwerking!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nogmaals bedankt!
    http://petravanosch.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen