donderdag 19 mei 2011

Dutch Card Lovers #91

Ik vind het jammer dat ik een paar challenges heb gemist van Dutch Card Lovers maar gelukkig heb ik deze weer kunnen maken. Op het blog van DCL staat de schets en de uitwerking van het DT.


Naast deze kaart heb ik ook nog een albumpje gemaakt van een bezoek aan Naturalis in Leiden samen met mijn oudste zoon, Lars. Hij was er al een keer geweest met opa en oma maar wilde ook graag met mij. Dat wilde ik ook wel en samen hebben we er een gezellige dag van gemaakt.








 Voor de kaft heb ik gebruik gemaakt van het tasje van de souvenirwinkel. Ook heb ik de entreekaartjes en foldertjes gebruikt voor wat meer informatie.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda



2 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je weer gemaakt hoor leuk dat je er weer bent en meedoet. Je album is ook heel erg leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart ,met mooie zachte kleuren .je boekje is ook mooi geworden

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen