zondag 17 april 2011

Dutch Magnolia Lovers #5

De challenge van Dutch Magnolia Lovers is dit keer "laat je inspireren door de lente". In het blokje van Dutch Mustard Soup van Jillibean Soup zitten hele, frisse kleurtjes en die heb ik gebruikt om onderstaande kaart te maken.



Een jaar of vijf geleden hebben we de tuin anders ingericht en Jalmar kon toen net lopen. En op zijn manier heeft hij toen ook geholpen door vooral luidruchtig aanwezig te zijn. En daar gaat onderstaande LO over. Ik heb daarvoor een schets van Pagemaps  gebruikt. Ik wil hem hier laten zien maar op de één of andere manier lukt dat niet en digibeet als ik ben laat ik het er maar bij. Hij staat in ieder geval bij de april schetsen en het is de rechterzijde van een dubbele 8,5" x 11" LO.



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! En ook je layout is erg mooi geworden!
    Bedankt voor het meedoen bij DML !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, Colinda ! Mooie en vrolijke kleuren en Tilda zo mooi op het takje. Wat een leuke mini bloemetjesbord heb je gebruikt.
    Leuk dat je weer meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Colinda , ik vind het een prachtig lente-kaartje ! Mooi papier en frisse kleuren. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    Wat een schattige lentekaart heb je gemaakt zeg! Wat een prachtige bloesemtak op de achtergrond!
    Superleuk dat je meedoet met onze DML Challenge!
    Groetjes,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan zeg, Tilda op de tak. Een echt lentekaartje, bedankt voor het meedoen aan onze DML challenge. groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen