donderdag 14 april 2011

DCL#88 en CFY#7

De challenge voor Dutch Card Lovers is dit keer een stoere mannenkaart in een afwijkende vorm. Nou, het uiteindelijke resultaat is volgens mij niet echt stoer en ook niet echt afwijkend maar ik laat hem toch maar zien. De kaart is een stair step kaart zoals ook te zien is in de nieuwe Cards Only.




Bij Challenges for You is de uitdaging een kaartschets maar ook scrap en andere creaties zijn welkom dus ik heb zowel een LO gemaakt als een kaart. Voor de kaarten heb ik de nieuwe Cardkit van Simpel Scrappen gebruikt. Daar zat een blokje Jillibean Soup (Dutch Mustard) in en allerlei embellishments en de twee tekststempels die ik heb gebruikt.




Voor de LO heb ik papier van My Mind's Eye gebruikt. Jalmar heeft op de foto een geruit bloesje aan, daar past het papier mooi bij.




Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je allebei hebt gemaakt, het ziet er goed uit! Fijn dat je meedoet met CFY!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt beide kaarten, ik vind de mannen kaart ook leuk, ook de vorm.
    Leuk dat je weer mee hebt gedaan, groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allemaal erg leuk geworden!! stoere kaarten.
    Mijn moeder zat laatst even mee te kijken en die zag dat je in barendrecht woont.. Jou naam kwam heel bekend voor maar ze kan het niet plaatsen. Mijn moeder heet martine booy... Zegt dat bij jou iets?
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze hartstikke leuk hoor. Kom hier via DCL en je kaart is stoer hoor!
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow heel erg gaaf allemaal leuk hoor mooi papier he dat jillibean. Bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je berichtje! Mijn moeder heeft er diep over nagedacht maar ze heeft nog nooit gebadmintond..
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zowel een kaart als een layout gemaakt hebt !! Ik vind ze beide prachtig !! Bedankt voor het meedoen aan onze challenge !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is harstikke leuke kaart colinda.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten en lo!
    Jammer genoeg heb ik de CO niet, maar ik kan me wel iets voorstellen bij het model kaart dat je gemaakt hebt voor DCL. Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Per toeval ben ik op je blog gekken. Je hebt erg mooie creaties gemaak, superM vin vooral de layout heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk allemaal! helemaal leuk dat je zowel een kaart als een LO hebt gemaakt van mijn schets :), bedankt voor je deelname bij CFY!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan. :)) Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen