dinsdag 19 oktober 2010

Stempelmarathon en zwemdiploma B.

Ik zou nog wat vertellen over de Stempelmarathon van Papillon. Het kan als beste omschreven worden als een crop die een dag heeft geduurt maar dan met de nadruk op stempelen. Er werden een aantal stempeltechnieken gedemonstreerd en er waren nog twee workshops die je kon volgen. Hier volgen een aantal kaartjes die ik gemaakt heb met de materialen uit de Goodie Bag.





Ik kon er helaas niet heel de dag bijzijn want mijn jongste zoon moest voor zijn B-diploma afzwemmen en dat mag ik natuurlijk niet missen. Hij was behoorlijk zenuwachtig maar het ging hartstikke goed en vooral van zijn rug- en borstcrawl was ik behoorlijk onder de indruk. Hier is hij, helemaal trots met z'n diploma.



En dan vergeet ik nog bijna te vertellen dat ik bij Dutch Card Lovers challenge #66 heb gewonnen!!! De top 3 halen is al heel wat met alle mooie inzendingen maar dan ook nog winnen is wel erg leuk.

Dat is het weer voor nu. Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!!!

Groetjes Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten