woensdag 27 oktober 2010

Dutch Card Lovers #67

Dit keer vond ik de schets van de Dutch Card Lovers een echte uitdaging. Ik heb zelfs een paar pogingen in de prullenbak gegooid. Uiteindelijk ben ik met deze uitvoering wel tevreden. Het papier is van de oktobercardkit van Simpel Scrappen. Hier zat een 6x6 paperpad in van Basic Grey - Jovial en diverse embellishments en cardstock. De stempeltjes zijn allemaal van de Trekpleister.


Verder heb ik ook nog mijn prijs binnengekregen van een vorige challenge bij DCL. Dit kreeg ik toegestuurd van Scrapplezier. De kleur van de bloemen mocht ik zelf uitzoeken en in de zakjes zitten 60!! bloemen van verschillende groottes. Daarbij kreeg ik nog een mooi boek en workshopmagazine van Kaisercraft, vol met ideeën. Wat een verwennerij.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Alweer zo'n mooie kaart zie ik!
    En wat een super prijs had je vorige week. Veel plezier ermee en bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje en de prijs die je hebt ontvangen van Scrapplezier ziet er ook goed uit zeg! Veel plezier ermee.
    Leuk dat je weer meedoet met DCl.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor en veel plezier met de prijs die je hebt gewonnen. Leuk dat je weer hebt meegedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wederom een schitterende kaart. En veel plezier met je prijs. :)
    Bedankt weer voor het meedoen.;)

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen