donderdag 14 oktober 2010

DCL#65

Ik ben dit keer wel een beetje laat met plaatsen maar ik heb weer meegedaan met de Dutch Card Lovers. Door de schets had ik gelijk twee ideeën in mijn hoofd dus heb ik ze allebei maar uitgevoerd. Het is een schets die ik waarschijnlijk meer ga gebruiken want je kan er heel veel kanten mee op. Omdat er nog zoveel kerstpapier van vorig jaar over was, gebruik ik dat nu zoveel mogelijk. De stempels en andere embellishments heb ik bij de Stempelmarathon van Papillon ofwel gekocht of ze zaten in de leuke goodiebag die we hebben gekregen.

Dit is de schets van DCL#65:

En dit zijn twee uitwerkingen ervan:

De volgende keer zal ik wat dingen laten zien en vertellen over de Stempelmarathon maar nu komen de kinderen zo uit school. Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een super kaarten heb je ervan gmaakt!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow prachtige kaarten hoor bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! En schitterend papier, ik vindt ze allebei even mooi.:))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaarten heb je gemaakt

    bedankt voor je deelname aan dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen