donderdag 21 oktober 2010

DCL#66

Het is weer tijd voor de challenge van Dutch Card Lovers. Ik vond hem iets moeilijker dan de voorgaande maar ik heb er toch weer iets van weten te maken. Dit leuke stempeltje heb ik bij de trekpleister gevonden, ik blijf alleen nog wel een beetje worstelen met inkleuren. De kleuren zijn een beetje flets.

Dit is de schets:



En mijn uitwerking ervan:

Verder heb ik nog dit kaartje gemaakt met een stempeltje van Stampavie en nog wat materialen van de Stempelmarathon, waar ik het al eerder over heb gehad.

Het is moeilijk te zien maar ik heb er ook nog glitterlijm bij gebruikt, dat geeft een heel leuk effect.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer,

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Allebei hartstikke leuke kaartjes. Heel mooi papier heb je gebruikt! Die sneeuwpopjes zijn echt snoezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Colinda!
    Leuk dat je weer meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vindt het fletse wel meevallen hoor.;) Ik vindt het juist mooi zo. Allebei de kaartjes zijn prachtig! :))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt

    Bedankt voor het meedoen met DCL

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen