donderdag 18 november 2010

Krea Doe Beurs

Afgelopen zondag ben ik met mijn moeder naar de Krea Doe beurs geweest. We waren er rond een uur of tien en we zijn gelijk doorgelopen naar de achterste hal en vandaar uit rustig aan teruggelopen richting uitgang. Ik vond het fijn dat de paden zo breed waren, we konden overal makkelijk bij en alles rustig bekijken. En we gingen zo snel dat ik dacht dat we om twee uur al klaar zouden zijn maar uiteindelijk gingen we toch pas om vier uur weg. We hebben nog twee kleine workshopjes gedaan. Bij Scrapfever hebben we een kaart gemaakt met waxinelichtjes en bij Marjoleine Zweed een easelkaart met de nieuwe knipvellen. Hieronder een foto van de aankopen en de workshop van Marjolein.



Ik vond het hele geslaagde dag en volgend jaar weer!

Groetjes Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten