donderdag 4 november 2010

DCL#68

Nou, ik heb wel een beetje een druk dagje vandaag. Eerst vanochtend geholpen op school met het Schoolontbijt, nu net overblijfmoeder en dadelijk help ik in groep 3 als knutselmoeder. Natuurlijk heb ik wat foto's genomen van het ontbijt en ik kan wel zeggen dat iedereen zijn buikje vol heeft gegeten.

Ik heb ook nog meegedaan met de challenge van Dutch Card Lovers #68. Het is weer een erg leuke schets en ik heb er meerdere kaarten mee gemaakt maar deze twee vind ik toch wel de leukste.

Het is bijna tijd om weer naar school te gaan, haha, dus ik laat het hierbij.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Vooral die sneeuwpop!
    Bedankt dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je met deze sketch gemaakt. Ik weet niet welke ik nu het leukste vindt, ze zijn beide prachtig. :))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten, die bovenste heeft mijn hart gestolen!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaarten de bovenste heeft wel mijn voorkeur

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen