donderdag 18 november 2010

Dutch Card Lovers #70

In de nieuwste Cardkit van Simpel Scrappen zat het mooie winterpapier van Echo Park. Ik vind dat papier waarvan het zonde is om te gebruiken maar ik heb er toch de schaar in weten te zetten, zij het op een uiterst minimale manier. De volgende kaartjes heb ik gemaakt voor challenge #70 van Dutch Card Lovers. Op hun site staat de schets en heel veel mooie voorbeeldkaarten en inzendingen.




Van een restant heb ik nog deze simpele kaart gemaakt, waar de tekst gestempeld is, had ik een rondje geponst voor één van de andere kaarten. Verder heb ik met glitterlijm een soort van sneeuw gemaakt. Met recht een vijf minuten kaart.


Dit is het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten hoor heel stijlvol en bedankt voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kerstkaartjes alledrie erg mooi!
    Gaaf papier is dat zeg, van Echopark!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt .
    Ik heb vorige week ook dit mooie papier gekocht

    bedankt voor het meedoen met DCL

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes hoor! Wat een leuk papier he?
    Leuk dat je meegedaan hebt met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten! Oh soms heb ik ok van dat papier en durf ik de schaar er haast niet in te zetten ;)
    Leuk dat je meedoet met DCL!

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal schitterende kaarten, toch is denk ik nr. 1 mijn favoriet, ik heb op het moment iets met kerstballen namelijk.:))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen