zondag 15 december 2013

Een (buiten) gewone dag

Toen ik Challenge #109 van Dutch Dares las, moest ik gelijk denken aan 16 november. Lars doet weleens mee aan fotowedstrijden en hij had ook een paar foto's ingestuurd voor de fotowedstrijd van de National Geographic Junior. We kregen bericht dat hij één van de 9 prijswinnaars was en werden uitgenodigd voor de prijsuitreiking in Blijdorp. Om een lang verhaal kort te maken, hij won de eerste prijs in de categorie Dier! De prijsuitreiking werd gedaan door Freek Vonk, hij werd geïnterviewd door het Jeugdjournaal en TV-Rijnmond maakte zelfs een reportage. Een hele (buiten)gewone dag, dus.


Ik heb een schets gebruikt van de Dinsdag Speedscrap van Scrapdelight.



Lars is ook nog door het AD en De Schakel (plaatselijke krant) geïnterviewd en zijn foto is in Blijdorp te zien in het Poolavontuur, een tijdelijke tentoonstelling in de Rivierahal.




De vorige challenge van Dutch Dares was Rust. Daar had ik ook al snel een idee want er is één plek waar onze spring in het veld altijd rustig is en dat is de kapper. Hij kan volledig gebiologeerd naar de schaar kijken en daar zelfs van in slaap vallen. Vroeger dan toen hij heel klein was, nu vindt hij het gewoon heerlijk om bij de kapper zijn haar te laten wassen en knippen. Pelè-look, natuurlijk.


De schets #77 vond ik vrij lastig en is uiteindelijk dan ook heel simpel geworden.


Ik heb voor de mat achter de foto's weer één van mijn gelli plate afdrukken gebruikt en als ik alle filmpjes op You Tube zie, begrijp ik dat ik de plate nog lang niet ten volle benut maar ik vind het nu al erg leuk. Vooral als ik afdrukjes als dit tevoorschijn kan toveren.





Dat is het weer voor deze keer.
Bedankt voor het kijken.

Groetjes Colinda


3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee hebt gedaan met de Dutch Dares. En dan wel 3 tegelijk. Wil je de link naar dit bericht ook even bij het thema rust en schets 77 zetten? Woensdag maken we de winnaar hiervan bekend en het kan zo gebeuren dat we je inzending over het hoofd zien. En dat zou zonde zijn. Ze zijn alle 3 echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo heb je gemaakt voor DD, bedankt voor het meedoen! En wauw wat een prachtige foto heeft je zoon gemaakt van een ijsbeer en er ook nog de eerste prijs mee gewonnen! Gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig om het verhaal achter de lo te lezen en wat heb je mooie bijdragen aangeleverd als gastdesigner bij Dutch Dares! Ik heb net jouw lo voor de komende dare gezien: top!

    BeantwoordenVerwijderen