donderdag 7 november 2013

Cards & Scraps en Life Paper Scrapbook

Er zijn zoveel leuke challenges maar vaak ontbreekt het me aan tijd om eraan mee te doen of ik ben te laat omdat er te lang over aan het nadenken ben. Maar nu is het dan toch gelukt.

Bij life paper scrapbook zag ik deze leuke schets en die heb ik gebruikt voor een LO in het vakantieboek. Over het zwembad maar vooral over het prachtige uitzicht dat we daarvandaan hadden over de vallei.



I used the sketch for a layout about the swimmingpool and the awesome view we had from there. And that's what the journaling is about.


Het blauwige achtergrond papier heb ik gemaakt met de gelli plate en als je van kliederen en uitproberen met verf, masks en verder alles wat je maar kunt bedenken houdt dan is dat zeker een aanrader. Naast verf heb ik ook nog glimmermist en gelato's gebruikt.

De tweede layout heb ik gemaakt naar aanleiding van challenge 192 van Cards and Scrap. Over het vakantiehuisje in Umbriƫ, als ik de mogelijkheid had zou ik er zo gaan wonen. Vaak zijn Italiaanse huisjes rustiek ingericht maar deze was fris en modern, heel erg leuk. Ik had er graag nog wat langer gebleven vooral ook omdat er geen mug te vinden was, haha.


Dat was het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken.

Groetjes Colinda

8 opmerkingen:

  1. Great layouts and I love your interpretation of our sketch- thanks for playing along at LPS :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for playing with us at over at LPS and sharing your beautiful page, Colinda! it's lovely and the photos make me wanna go there! ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer lekker aan de scrap, Colinda, leuk! En wat een mooie lootjes.
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende LO.Mooie foto's.
    Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
    Groetejs Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige LO en super foto's !
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooie LO en idd heerlijke foto's! Leuk hoe je de sketch hebt vertaald naar een LO! Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week:) Groetjes en fijne dag,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout nav de schets! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scraps.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love what you did with the Sketch!! Thanks for playing along with us @ Life.Paper.Scrapbook!

    BeantwoordenVerwijderen