donderdag 12 september 2013

Eindelijk.....

Iedereen heeft wel een plaats of bezienswaardigheid waar je graag een keer geweest wil zijn. Voor mij is dat (onder andere) de toren van Pisa, die wilde ik gewoon een keer gezien hebben. En deze vakantie zaten we eindelijk dicht genoeg bij Pisa om er naar toe te gaan. Vanaf ons huisje was het ongeveer een half uur rijden en dat was precies genoeg want hoewel we het allemaal heel erg leuk vonden, waren we ook weer blij om de mega-toeristische hysterie te verlaten. Voor de LO in het vakantieboek heb ik Schets#65 van de Dutch Dares gebruikt. Ik moet er wel bij zeggen dat hoeveel foto's we ook gemaakt hebben van de toren, in het echt staat hij veel schever.



Ik heb de afgelopen periode wel meer schetsen en uitdagingen van Dutch Dares gebruikt voor mijn Lo's, ik heb ze alleen niet gepost maar ik laat ze hier nog wel even zien.

#104 - 1 kleur

Buiten de kleur rood aangevuld met zwart en wit heb ik voor dit mini album alleen cardstock, stempels, stempelinkt en verf gebruikt. Het keycord dat Jalmar heeft gekregen op die dag heb ik gebruikt voor de sluiting.



 
 
Schets#63

De voetbal layout lijkt nog wel enigszins maar bij de basketbal heb ik de schets meer losgelaten omdat het beter uitkwam met de foto's. Maar hij is wel als uitgangspunt genomen. De foto's op de lo's zijn overigens genomen door andere, zeer talentvolle, ouders.



Dare#103 Op de fiets

Jalmar had in april een toernooi op Texel en tussen de wedstrijden door konden mijn moeder en ik een paar mooie fietstochten maken over het eiland. Dit was er één van.




En de laatste:
Schets#62

Eén van de laatste lo's van het vakantieboek van zomer 2012. Een avondwandeling in de bossen van Redu (Ardennen) op zoek naar hertjes.


Dat was het weer voor deze keer. Bedankt voor het kijken.

Groetjes Colinda

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je trouwe maakster bent van de dares. En zeker leuk om ze zo bij elkaar te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colinda, ten eerste wat een prachtige layout van de toren van Pisa, prachtig geheel geworden en mooie kleuren erbij. Het is zo ontzettend leuk dat je iedere keer weer trouw meedoet met de dares, dank je wel! Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen