maandag 30 september 2013

De waarheid is....

dat ik altijd alles op het laatste moment doe!! Zoals het plaatsen van deze Dutch Dare. Hij is al een tijdje af maar dan denk ik dat ik nog wel genoeg tijd heb maar voor je het weet is het al weer 1 oktober.

Lars is begin september begonnen op de middelbare school. Van te voren dacht ik dat het een veel grotere stap zou zijn dan het in werkelijkheid is. Hij had er veel zin in en hij doet het hartstikke goed.


Zijn vader was gelukkig zo slim om een foto te nemen op zijn eerste schooldag. Samen met zijn vriendje Marc is hij er helemaal klaar voor. Hiervoor heb ik de schets genomen van Cards en Scraps Scrapuitdaging 2 maar hiervoor ben ik zeker te laat met plaatsen.


Het raster op de achtergrond heb ik gemaakt met een pannenlapje bij de Bas van der Heijden vandaan, een geweldige achtergrondstempel.

Dat is het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken.

Groetjes Colinda

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dare de waarheid. Een hele leuke kijk op de "waarheid". En wat een leuk idee dat pannen lapje. Geeft echt een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lo, Colinda, super leuk effect met die pannenlap :o)

    BeantwoordenVerwijderen