dinsdag 12 maart 2013

Dutch Dares Schets #60

Voor dat ik aan het feestje van Dutch Dares ga beginnen wilde ik eerst nog de vorige schets#60 plaatsen.

Zeven jaar geleden zijn we ook op vakantie geweest in de Dordogne. Jalmar was toen net één jaar en begon net met lopen en al met al kwamen we vermoeider van de vakantie terug dan dat we er heen gegaan waren. Dat was afgelopen jaar gelukkig wel anders!!

Castelnaud hebben we afgelopen jaar weer bezocht en ik heb wat "nu" foto's gemaakt op dezelfde plek als "toen". Deze foto's heb ik gebruikt voor de schets.



Hier een afbeelding van de LO die ik toen gemaakt heb.


En hier nog wat andere LO's van de zomervakantie.






Dat is het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken.

Groetjes Colinda

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet met de Dutch Dares sketch challenge. Wat een leuke uitwerking van de sketch. En zoveel anders dan je eerdere layout. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen