donderdag 28 maart 2013

100ste Dutch Dare

Voor de honderdste Dutch Dares mocht je zelf een voorgaande challenge kiezen en ik heb gekozen voor Dare #88 Let's party. Omdat bij een feestje een feestelijke LO hoort en omdat wij op onze eigen manier ook een feestje met 100 hadden dit jaar. Ik heb geprobeerd er een feestelijke layout van te maken.


Van de schets voor de kaart heb ik deze gemaakt. Als je goed leest, staat er "Create beautiful things with love" en dat vond ik wel van toepassing.


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig: een 100 jaar feestje scrappen voor de 100e Dare!!! Het plezier spat er ook echt vanaf, een hele mooie uitwerking!

    En ik wil je ook speciaal bedanken voor je superlieve reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart zeg en wat een leuk idee voor de layout heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen met de dutch dares jubileum !

    BeantwoordenVerwijderen