donderdag 2 februari 2012

Vakantiefoto's

Een paar jaar geleden waren wij op vakantie in Italië. Wij hebben toen een foto gemaakt van Lars en Jalmar in een straatje in Siena bij "Luigi" (Cars). Afgelopen jaar stond in hetzelfde straatje op vrijwel dezelfde plek, hetzelfde autootje. Alleen de jongens zijn iets groter geworden, haha. Ik heb hiervoor schets nr. 47 van Dutch Dares gebruikt.




Ook in Volterra was er een deja-vu momentje bij de deuren van een mooie kerk.



In Siena hebben we ook "Il Duomo" bezocht. Van buitenaf gezien is het al een prachtig gebouw maar ook binnen raak je niet uitgekeken. Ik heb deze keer dan ook weer andere dingen gezien dan vorige keer. In een zijkamertje liggen prachtig geïllustreerde bijbels, versierd met bladgoud. Niet echt een handzaam formaat want ze zijn zeker een meter hoog maar wel heel indrukwekkend om te zien. Om hier een LO van te maken heb ik de sketch-challenge van scrap365 magazine gebruikt.



Ik vind het altijd fijn om in de wintermaanden met de zomerfoto's te werken dan vergeet ik dat het buiten heel erg koud is. Als ik die vrolijke koppies zie dan voel ik bijna de warmte van de zon weer, bijna hè!

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

2 opmerkingen:

  1. Ik vind je LO ge-wel-dig maar die foto's zijn het helemaal, zo leuk om jaren later hetzelfde decor aan te treffen! De met stempels bewerkte labels zijn ook gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vergeet te zeggen dat je andere 2 LO's er ook prachtig uitzien! Ik ben zelf ook in Volterra geweest en Sienna staat nog op mijn verlanglijstje.

    BeantwoordenVerwijderen