donderdag 26 januari 2012

Kijk eens

wat een mooie RAK ik heb gekregen van Dutch Dares. Voor ik er erg in had er een foto van te maken, waren er al een paar dingen gebruikt, dus, dames, nogmaals heel hartelijk bedankt. Er zat ook nog een leuke kaart bij maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.



Dan de uitdaging van DD voor januari, "Wensen voor 2012". Ik heb dit keer de uitdaging op mezelf betrokken en heb er "mijn wens voor 2012" van gemaakt.



Nu, ik kan zeggen dat ik met het meer bewegen al weer goed op weg ben, het minder eten blijft lastig want ik hou er zo van!

Wat ik ieder jaar doe, is een jaarboek bijhouden en vorig jaar heb ik daar de Flowagenda voor gebruikt. Dit jaar gebruik ik daar de agenda voor die je bij de kerstzegels kreeg (dus ook weer van de Flow). Ik heb alle reclamebladzijden en kaarten eruit gehaald. De gaatjes van de ringband eraf gesneden en tussen de weken een stukje overgebleven scrappapier gedaan van ongeveer 15 x 15. Daarna vier gaten gemaakt voor boekbindringen. Dit heeft als voordeel dat ik er in de drukke weken, zeg maar de laatste drie weken voor de schoolvakantie, er wat meer pagina's tussen kan stoppen.






Als laatste nog een detail van een leuke bloem die ik heb gemaakt met spulletjes van de RAK.



Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

4 opmerkingen:

  1. Prachtige LO Colinda. Leuk om te zien dat je de swirl uit de RAK van Dutch Dares al hebt gebruikt. Met jouw wens gaat het vast goed komen en jouw jaarboek is ook een superleuk project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Lo heb je gemaakt!
    En zo'n jaarboek is ook steeds een heel mooi aandenken, knap dat je dat volhoudt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je de rak al zo goed hebt gebruikt, de lo is heel mooi enneh vind je boekje superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige layout is het geworden! Wat een mooi jaarboek, bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen