donderdag 22 september 2011

Jeetje

wat heb ik zitten tobben met de schets van Dutch Dares, hij is namelijk SCHEEF. En ik heb moeite met scheef dus het was niet alleen een schets maar ook nog een keer een uitdaging voor me. Maar toen ik eenmaal de juiste foto's had gevonden, ging het gelukkig wat makkelijker en door het papier waar lijntjes in zitten, kon ik het gelukkig wel recht plakken. Hier is de schets:



En dit heb ik ervan gemaakt:


Ik vond het overigens wel hartstikke leuk om Gastdesigner te zijn en ik wil de dames van Dutch Dares daarvoor nogmaals van harte bedanken!!!

Groetjes Colinda

1 opmerking:

  1. Dat is niet te zien Colinda, dat je hebt zitten tobben met de schets, want hij is prachtig geworden!!! Ik moest trouwens erg lachen toen ik dit las want als er iemand is die alles (tot op de millimeter) recht plakt ben ik het wel. En ik moet je bekennen dat mijn journaling precies dezelfde lijn volgt als mijn foto's (tot op de millimeter). Whahaha. Ik beloof je dat de volgende schets die ik voor de Dutch Dares maak "gewoon" weer recht zal zijn :) Bedankt voor je geweldige bijdragen als gastdesigner.

    BeantwoordenVerwijderen