zondag 19 september 2010

Genomineerd

Wat leuk, met de kaart uit mijn vorige bericht ben ik genomineerd bij Dutch Card Lovers. Dat is een leuke opsteker! Ik ga gelijk aan de slag met de nieuwe challenge maar ik zal hier eerst nog een kaartje laten zien dat ik met hetzelfde papier heb gemaakt. Het is van V&A, het Victoria and Albert museum, Londen. Er horen ook nog bijpassende stempels bij. Het papier en de stempels heb ik gekocht bij Papillon te Hendrik-Ido-Ambacht.

Verder heb ik een begin gemaakt met de kerstkaarten en dit leuke stempeltje kwam ik tegen bij de Trekpleister. Ik ben alleen niet zo tevreden over het papier waarop ik heb gestempeld maar goed oefening baart kunst.

Het papier komt uit de Cardkit (augustus) van Simpel Scrappen en ook het tekststempeltje is van de Trekpleister.

Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten