donderdag 30 september 2010

Double Dutch #53 Sketch It en DCL #63.




Dit keer heb ik ook weer meegedaan met Double Dutch challenge. Dit keer is het een sketch en als ik het zo bekijk, heb ik hem vrij nauwkeurig gevolgd. Het papier komt weer uit een cardkit van Simpel Scrappen en is van Echo park.

Dit heb ik ervan gemaakt:
De kleuren zijn niet helemaal goed te zien maar het is zulk donker weer dat ik het niet goed krijg.

Naast de Double Dutch heb ik ook challenge #63 van de Dutch Card Lovers gemaakt. Ik vond deze wel wat moeilijker dan de voorgaande uitdagingen maar hij is toch wel  leuk geworden.



Verder ben ik een grote fan van het werk van Moniek Jannink en als zij een online workshop geeft, volg ik die meestal. Dit keer kwam het goed uit want ik heb foto's van een vakantie in Winterswijk waar ik eigenlijk niet zo goed van wist wat ik ermee aan moest en op deze manier kan ik ze mooi verwerken. Ik laat hier een paar layouts zien.




Dat is het weer voor deze keer, bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Groetjes Colinda

5 opmerkingen:

  1. Wat een shitterende en vrolijk kaartjes, heerlijk! :)) Leuk lay-out ook trouwens vooral Winterswijk.;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier kan ik nog de zomer proeven. En ik hou van zomerse kaarten! Mooi je kaarten en lo!
    Leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere vrolijke kaarten heb je gemaakt, prachtig hoe je de tag geborduurd hebt!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vrolijke kaartjes heb je gemaakt .Ook leuke lo's trouwens

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ziet er leuk uit!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge op Double Dutch.
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen