woensdag 23 november 2011

Schets #45 en "speelgoed"

De uitdaging van Dutch Dares was dit keer speelgoed. Toevallig heb ik eerder dit jaar foto's gemaakt van Lars zijn "Dierentuin". Van Lego en Playmobil heeft hij in zijn kamer een dierentuin gemaakt. De opstelling is al een tijdje hetzelfde maar de dieren wisselen nog weleens van verblijf. Ook heeft hij een heuse ingang met souvenirwinkel.


Voor de schets heb ik foto's genomen van onze zomervakantie. Bij ons huisje was een groot grasveld waar de jongens 's avonds aan het voetballen waren. En opeens sprongen de sproeiers aan, vandaar het mooie grasveld. Gelukkig hadden ze hun zwembroek nog aan.



Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Colinda: allebei! Volgens mij zijn dit het soort layouts waar later de meeste herinneringen door naar boven komen.
    Super dat je weer hebt meegedaan met de Dutch Dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je even heel hartelijk bedanken voor je lieve reactie op m'n Lionel Richie layouts in Creatief met Foto's! Zo leuk om te lezen!!
    Leuke layouts trouwens, die je gemaakt hebt voor Dutch Dares. Lekker vrolijke foto's en kleurtjes, daar hou ik van ;-)!

    Fijn weekend,

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen