donderdag 17 februari 2011

Dutch Card Lovers #80

Hieronder mijn bijdrage(n) voor de challenge van Dutch Card Lovers. Mijn inzending van vorige week stond bij de top drie dus ik was extra gemotiveerd om met deze uitdaging aan de slag te gaan.


De kaart die hieronder staat is ook naar aanleiding van de schets maar die heb ik al naar vrienden gestuurd die de trotse ouders zijn geworden van een meisje. Vandaar ook de slechte foto want die is 's avonds genomen.


Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende keer.

Groetjes Colinda

5 opmerkingen:

  1. Wow, drie kaarten maar liefst! En ze zijn alle drie prachtig.
    Bedankt voor het meedoen met DCL.

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en een apart mooie spreuk op het eerste kaartje. Leuk!
    Bedankt dat je met ons meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, vooral de bovenste.:)) Bedankt weer voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wel 3 kaartjes met onze schets!!
    Ik vind ze alledrie erg mooi!

    Erg leuk dat je weer hebt meegedaan met DCL.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten en 3 nog wel

    bedankt voor het meedoen met dcl

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen